Головна Каталог продукції Талі електричні Таль електрична канатна CT

Таль електрична канатна CT

Гарантия: 12 месяцев
Наличие: Под заказ
Доставка: Перевозчиком по Украине
telephons.gif
Виробник:
Опис

Призначення

Талі електричні канатні типу CT (пересувні, одношвидкісні), являють собою легке та малогабаритне обладнання, призначене для установки на монорейковому мостовому крані, на прямій або вигнутій монорейковій балці двотаврового типу, і призначене для підйому та вертикального транспортування вантажів.

Конструктивні виконання, на замовлення:

  • дві швидкості підйому;
  • дві швидкості пересування;
  • гальмо на механізмі пересування;
  • обмежувач вантажопідйомності ;
  • дистанційне керування (радіоуправління) ;
  • тепловий захист електродвигунів;
  • двоступеневий вимикач на механізмі підйому.

Пристрій

tal-elektricheskaya-tip-ct-bolgariya-diagram

  1. Електродвигун для механізму підйому. Механізм підйому приводиться в дію через асинхронний електродвигун з конічним ротором і вбудованим конічним гальмом, яке спрацьовує при дії спіральної пружини під тиском. Відключення гальма здійснюється при переміщенні осьової ротора в момент пуску електродвигуна, при цьому долається сила стиснутої пружини. Таке конструктивне рішення гарантує надійне вимкнення у разі припинення подачі живлення ротора, і у спеціальному електромагнітному гальмі немає потреби. При використанні двошвидкісних електродвигунів – використовуються базова та мікро швидкість підйому.
  2. Планетарний редуктор.

    Планетарний редуктор сконструйований таким чином, щоб знижувати швидкість двигуна до прийнятних для барабана значень. Завдяки зовнішньому кріпленню на барабані забезпечується простота у приєднанні до корпусу електродвигуна та зручність в обслуговуванні. Зубчасті колеса (шестірні) зчеплення в редукторі виготовлені із високоякісної сталі, загартованої належним чином. Вони встановлені на шарикопідшипниках, працюють у масляній ванні.

  3. Муфта. Передача крутного моменту від електродвигуна до осі редуктора здійснюється через поздовжню компенсуючу (урівноважуючу) еластичну муфту, що забезпечує аксіальний рух ротора при мінімальному опорі. Використання металевих складових гарантує безперервну передачу моменту, що крутить.
  4. Барабан.

    Порожнистий вал, що йде від редуктора, приводить в рух барабан централізовано через спіральну шліцеву муфту. Порожнистий вал і двоступінчаста шестерня редуктора обертається на роликових підшипниках, які підтримують барабан за допомогою шліцевого з'єднання редуктора. З іншого кінця несе барабан– спирається на оболонку електродвигуна. Спеціальна внутрішня канавка для кріплення кінця каната до барабана виготовлена із спеціальним профілем, що відповідає вимогам стандартів. Канатоукладач.

  5. Канатоукладальник.

    Складається з двох базових елементів – з направляючої гайки та затискної пружини, які забезпечують точність намотування каната за спіральним жолобом барабана.

  6. Корпус. Корпус - це комплексна деталь, і в той же час несуча деталь підйомного механізму, являє собою цільно-зварювальну конструкцію, що складається з двох сталевих флангу, приєднану до профільних поздовжніх рейкових шляхів. Прийнята геометрична форма корпусу забезпечує зручність монтажу електротельфера у різних положеннях, при цьому є кілька можливих варіантів для виходу вантажного каната.
  7. Крукова підвіска.

    Конструкція гакової підвіски з різними поліспастами гарантує надійність передачі зусилля навантаження через гак і деталі, що несуть до гілок вантажного каната. Оболонка блоку роликів досить надійно захищає ролики, в той же час чохол має високу міцність при дії на жорсткозакріплені елементи. Діаметр каната, канатні блоки (шків) та вантажопідйомність гака підбирають відповідно до чинних нормативів.

  8. Пульт керування.

    Пульт управління являє собою окремий складальний вузол, який складається з електричної панелі і ключа панелі управління (вимикача в ланцюзі управління). На панелі управління є такі елементи: пускач для управління механізмами підйому та пересування, реле обмежувача навантаження та ін. Робота з пультом здійснюється через вимикач управління, що звисає. Напруга, що використовується під час роботи, безпечна і становить 24V, що досягається за допомогою понижуючого трансформатора, і обмотка даного трансформатора не має електричного підключення.

  9. Механізм пересування.

    Прикріплений до механізму підйому, механізм горизонтального пересування вантажу може бути з електричним або ручним переміщенням. Електричне переміщення можливе завдяки асинхронному електродвигуну з вбудованим гальмом. Залежно від потреб експлуатації, розроблені механізми пересування різних моделей: для пересування одним або двома рейковими шляхами. У монорейковій системі – підвіска підйомного механізму може бути для нормальної будівельної висоти (прикріплена під рейковим шляхом) або для зменшеної будівельної висоти (прикріплена збоку рейкової колії). Конструкція механізму пересування дозволяє експлуатацію на монорейкових дорогах, виготовлених із стандартних профілів шириною від 90 до 300 мм.

Технічні параметри

В/п Тип Група Висота підйому Швидкість підйому Діаметр каната
Базова Мікро
FEM ISO H1 H2 H3 H4 H5 V1 V2 M1 M2
т - - - м м/хв мм
1,0 CT305-2/1 2m M5 6 10 13 20 27 8 12 2 1,4 7
1,6 CT304-4/1 3m M6 - - 6,5 10 13,5 4 6 1 0,7 7
CT408-2/1 5,5 9 12 20 26 8 12 2 1,4 10
2,0 CT305-4/1 2m M5 - - 6,5 10 13,5 4 6 1 0,7 7
CT410-2/1 5,5 9 12 20 26 8 12 2 1,4 10
2,5 CT512-2/1 3m M6 5,5 9 12 18 25 8 12 2 1,4 12
3,2 CT408-4/1 3m - - 6 10 13 4 6 1 0,7 10
CT516-2/1 2m М5 5,5 9 12 18 25 8 12 2 1,4 12
4,0 CT410-4/1 2m - - 6 10 13 4 6 1 0,7 10
CT620-2/1 3m M6 8 11 17 23 8 12 2 1,4 15
5,0 CT512-4/1 3m M6 - - 6 9 12,5 4 6 1 0,7 12
CT625-2/1 2m M5 8 11 17 23 8 12 2 1,4 15
6,3 CT516-4/1 2m M5 - - 6 9 12,5 4 6 1 0,7 12
CT732-2/1 8 12 17 23 8 - 2 - 18
8,0 CT620-4/1 3m M6 - - 5,5 8,5 11,5 4 6 1 0,7 15
CT740-2/1 1Am M4 8 12 17 23 8 - 2 - 18
10 CT625-4/1 2m M5 - - 5,5 8,5 11,5 4 6 1 0,7 15
12,5 CT732-4/1 2m M5 - - 6 8,5 11,5 4 - 1 0,7 18
16,0 CT740-4/1 1Am M4 - - 6 8,5 11,5 4 - 1 0,7 18

Двигатель подъёма

Тип Базова швидкість Електродвигун для підйому (напруга, сила струму)
Одношвидкісні Двошвидкісні
V.../M1 V.../M2
кВт А кВт А кВт А
CT305 V1 1,5 5,8 1,5/0,33 5,0/3,7 1,5/0,3 5,1/5,5
V2 2,3 6 2,2/0,33 6,2/3,7 2,2/0,3 7/5,5
CT410 V1 3 11 3/0,7 7,5/6 3/0,5 8,5/10
V2 4,5 12 4,5/0,7 9,5/6 4,5/0,5 11/10
CT516 V1 4,5 12,3 4,8/1 12/11 4,8/0,8 12/15
V2 7,5 17 7,5/1 15/11 7,5/0,8 15/15
CT625 V1 8 24,5 8/1,7 18/15 8/1,5 19/30
V2 12 28 12,5/1,7 23/15 12,5/1,5 28/30
CT740 V1 12,5 36 (13/3)* (30/40)* - -
CD(%) 40 50/25; *(40/10) 40/10
SF(h-1) 240 300; *(240) 240

Двигатель перемещения

Тип Базова швидкість Електродвигун для переміщення (напруга, сила струму)
Висота підйому: Н1, Н2, Н3 Висота підйому: Н4, Н5
м/хв кВт А кВт А
CT305-2/1 8;10;12;15;20 0,12 0,84 2х0,12 2х0,84
32 0,18 1,2 2х0,18 2х1,2
12/4;15/5;20/6,5;32/10 0,18/0,06 1,2/1,4 2х0,18/0,06 2х1,2/1,4
CT305-4/1 8;10;12;15;20 0,25 1,2 2х0,12 2х0,84
32 0,37 1,5 2х0,18 2х1,2
12/4;15/5;20/6,5;32/10 0,37/0,11 1,4/1,7 2х0,18/0,06 2х1,2/1,4

CT410-2/1

CT410-4/1

CT516-2/1

8;10;12;15;20 0,25 1,2 2х0,25 2х1,2
32 0,37 1,5 2х0,37 2х1,5
12/4;15/5;20/6,5;32/10 0,37/0,11 1,4/1,7 2х0,37/0,11 2х1,4/1,7

CT516-4/1

CT625-2/1

8;10;12 0,25 1,2 2х0,25 2х1,2
15 0,37 1,5 2х0,25 2х1,2
20 0,37 1,8 2х0,25 2х1,2
32 0,55 2,1 2х0,37 2х1,5
12/4;15/5;20/6,5 0,37/0,11 1,4/1,7 2х0,37/0,11 2х1,4/1,7
32/10 0,55/0,18 2,1/2,5 2х0,37/0,11 2х1,4/1,7

CT625-4/1

CT740-2/1

CT732-4/1

8;10;12 2x0,25 (kW); 2x1,2 (A)
15 2x0,37 (kW); 2x1,2 (A)
20 2x0,37 (kW); 2x1,2 (A)
32 2x0,55 (kW); 2x1,2 (A)
12/4;15/5;20/6,5 2x0,37/0,11 (kW); 2x1,4/1,7 (A)
32/10 2x0,55/0,18 (kW); 2x2,1/2,5 (A)

Полиспаст 2-1

hoistct3

 

Контакти

Моб.: +38 (066) 61083-33
Моб.: +38 (091) 32442-77
Моб.: +38 (091) 33442-77
Факс: +38 (06153) 361-77
Email: office@atm.zp.ua

Доставка

Доставка продукції по Україні здійснюється службами кур'єрської експрес-доставки. (Justin, Нова Пошта, Делівері, Нічний Експрес)

Соціальні мережі

Підписка на новини